خواص شکلات تلخ کیاریتا برای لاغری

خواص شکلات تلخ کیاریتا برای لاغری

روش‌های زیادی برای لاغری وجود دارند که هر کدام سختی خاص خود را داشته و به شکل‌های مختلفی تاثیر خود را نشان می‌دهند. یک چیزی که در بیشتر رژیم‌های لاغری ممنوع می‌شود خوردن شکلات و به طور کلی تنقلات شیرین است. هر جور شکلاتی به جز شکلات تلخ!

شکلات تلخ کیاریتا مزایای زیادی برای بدن داشته و مصرف اندازه و به موقع آن می‌تواند باعث تنظیم سوخت و ساز، کنترل اشتها و کلی مزیت دیگر در بدن شما شود.

مهم ترین خواص شکلات تلخ کیاریتا

کیفیت بالای شکلات تلخ کیاریتا باعث شده تا ویژگی‌های زیادی در آن ایجاد و در صورت مصرف کمک به لاغرشدن کند. همچنین این شکلات‌ها کمک زیادی به سنتز چربی می‌کنند.

5 مورد از خواص مهم شکلات تلخ کیاریتا به صورت زیر است:

 

  • بهبود و افزایش سوخت و ساز بدن

مهم‌ترین موضوعی که باعث بهبود روند لاغری در بدن می‌شود، افزایش سوخت و ساز یا همان متابولیسم بدن است. زمانی که متابولیسم بدن تنظیم باشد، این معنی را می‌دهد که مواد مصرفی به اندازه در بدن سوزانده شده و انرژی مناسبی را برای آن تامین می‌کنند.

 شکلات تلخ کیاریتا به دلیل داشتن اسید‌های اشباع نشده به افزایش متابولیسم بدن کمک بسیار زیادی می‌کند؛ همین امر موجب تقویت فرایند کالری سوزی شده و در نتیجه آن بدن در گذر زمان لاغر می‌شود.

  • جلوگیری از مقاومت انسولینی

انسولین یکی از مهم‌ترین موادی است که در بدن انسان تولید شده و کمبود یا افزایش آن می‌تواند باعث به هم ریختن سوخت و ساز و افزایش چربی در بدن شود؛ در واقع انسولین قند را مستقیما جذب چربی کرده و افزایش سطح آن می‌تواند نشان دهنده افزایش چربی در بدن باشد.

همچنین افزایش انسولین جلوی سوختن چربی‌ها را گرفته و باعث گرسنگی در فرد می‌شود. شکلات تلخ کیاریتا به دلیل چربی‌های مفیدی که دارد از افزایش سطح انسولین جلوگیری کرده و باعث سوختن چربی‌های مضر بدن می‌شود. چی از این بهتر؟

  • کنترل اشتها در بدن

تحقیقاتی که در دانشگاه کپنهاگ دانمارک انجام شده است نشان می‌دهد که شکلات تلخ میل افراد را به خوردن غذا‌های پر چرب، شیرین و شور کاهش می‌دهد. این امر موجب کم شدن اشتها و در نهایت کاهش چربی بدن می‌شود.

مصرف شکلات تلخ 20 دقیقه قبل از ناهار و شام اشتهای فرد را نصف کرده و به اندازه 50 درصد کاهش می‌دهد.

  • بهبود عملکرد ورزشی

قبل از ورزش توصیه می‌شود که شکلات تلخ کیاریتا مصرف کنید. اما دلیل این موضوع چیست؟ علاوه بر خواص شکلات تلخ کیاریتا برای لاغری می‌توان به مزیت‌های آن برای ورزش کردن نیز اشاره کرد. این شکلات دارای ترکیبات ضد التهابی می‌باشد که به دلیل وجود منیزیم در آن است.

منیزیم به کاهش درد و التهابات ناشی از ورزش کمک بسیاری می‌کند. مصرف شکلات تلخ کیاریتا قبل یا حتی هنگام ورزش راندمان ورزشی و سرعت آن را افزایش داده و باعث چربی سوزی بیشتر در بدن فرد می‌شود.

  • احساس شادی و افزایش سلامت بدن

تنها مزیت مصرف شکلات تلخ کیاریتا برای بدن لاغری نیست. مصرف انواع شکلات تلخ کیاریتا می‌تواند باعث کاهش استرس و اضطراب در بدن شده و خواب آرام و بهتری را برای شما رقم بزند. علاوه بر این، شکلات تلخ کیاریتا حاوی خواص آنتی‌اکسیدانی می‌باشد که بدن شما را در مقابل رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

تمامی این موارد در کنار کمک به لاغر شدن بدن باعث افزایش شادابی و سر زندگی بدن می‌شوند؛ پس بهتر است که خرید شکلات تلخ کیاریتا و مصرف آن را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا از خواص این ماده ارزشمند بهره ببرید.

ما در کیاریتا بسیار خوشحال و مفتخریم که براساس نظرسنجی مصرف‌کنندگان شکلات، با کیفیت ترین شکلات ایران را تولید می‌کنیم. همواره معتقدیم تکیه بر دانش تخصصی در این حوزه، استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک در کنار ماشین‌آلات مدرن و به روز باعث ساخت محصولات شکلاتی بی‌نظیری شده که در کیفیت حرف اول را می‌زند.

نظر شما چیست؟