سه پیشنهاد جذاب و خوشمزه صبحانه برای بچه‌ها

سه پیشنهاد جذاب و خوشمزه صبحانه برای بچه‌ها

صبحانه یک وعده غذایی مهم است؛ به همین دلیل در این مقاله کیاریتا، سه پیشنهاد جذاب و خوشمزه صبحانه برای بچه‌ها در نظر گرفتیم. شکلات صبحانه کیاریتا یک صبحانه ساده و سریع است که بچه‌ها طعم آن را دوست دارند و می‌توانند به روش‌های مختلف آن را میل کنند. برای تقویت هوش و استعداد بچه‌ها بهتر است صبحانه‌ای را که متناسب با ذائقه آنهاست فراهم کنید.

شکلات صبحانه خوشمزه است و می‌توان آن با هر جور نانی یک لقمه خوشمزه و مقوی برای بچه‌ها ساخت. از نان تست و پنکیک گرفته تا بربری و نان لواش. خوردن این وعده غذایی در خلق‌ و خوی بچه‌ها تاثیر بسزایی دارد. برای اینکه کودکان میل بیشتری به مصرف صبحانه داشته باشند بهتر است تا انتهای این مطلب جذاب همراه ما باشید.

 

بهترین ایده برای صبحانه بچه‌ها

اگر به دنبال بهترین ایده برای صبحانه بچه‌ها هستید پیشنهاد ما شکلات صبحانه فندقی کیاریتا است. قرار دادن این شکلات کرمی خوشمزه و فندقی روی نان تست و پنکیک طعم متفاوتی دارد و باعث می‌شود تا فرزند شما تمایل بیشتری به خوردن صبحانه داشته باشد. شیرین بودن شکلات باعث افزایش قندخون بچه‌ها شده و بدین ترتیب انرژی آنها هم بیشتر می‌شود.

با تزئینات میوه‌ای می‌توانید جذابیت این صبحانه خوشمزه را برای بچه‌ها بیشتر هم کنید. برای ترغیب کودکان به خوردن صبحانه باید این وعده را به اشکال مختلف تزئین کنید. شکلات صبحانه حاوی ویتامین و مواد معدنی است و برای بچه‌ها عوارضی ندارد.

 

معرفی پیشنهادات جذاب برای صبحانه بچه‌ها

صبحانه‌‌ای که برای بچه‌ها تهیه می‌کنید باید در کنار خوشمزه بودن سرشار از ویتامین و املاح معدنی باشد و بچه‌ها را درگیر اضافه وزن نکند. چند پیشنهاد مفید و سازنده در اینجا به شما معرفی می‌کنیم:

  • نان تست تخم‌مرغی بهترین ایده برای صبحانه کودکان است که در رشد و سلامت آنها تاثیر بسزایی دارد. قرار دادن تخم‌مرغ روی نان تست و تزیین کردن آن باعث می‌شود تا کودک ذوق بیشتری برای مصرف آن داشته باشد.
  • شکلات صبحانه فندقی کیاریتا هم یک صبحانه مقوی برای کودکان است و بدن آنها را گرم می‌کند. این صبحانه مغذی را می‌توان بیشتر در فصول سرد سال استفاده کرد.
  • کره بادام زمینی به همراه شکلات صبحانه کیاریتا یک پیشنهاد جذاب برای بچه‌ها بوده که می‌توانند به شکل‌های مختلف آن را مصرف کنند. این ترکیب غنی از پروتئین‌ها و ویتامین B6، منیزیم، پتاسیم و روی است که برای بدن کودکان و رشد آن‌ها بسیار مفید می‌باشد.
  • عدسی به همراه تکه‌های سیب‌زمینی یک صبحانه مقوی با طعمی بی‌نظیر است که طرفداران خاص خود را دارد. ریختن لیمو ترش تازه در این خوراکی اشتهای کودک را باز می‌کند.

راه‌حل‌های ترغیب کودکان به خوردن صبحانه

برای ترغیب کودکان به خوردن صبحانه‌های مقوی و خوشمزه راه‌حل‌های خوبی به والدین توصیه می‌شود. دیزاین مواد خوراکی تا حد زیادی می‌تواند کودک را تحت تاثیر قرار دهد؛ بنابراین مادر باید صبحانه کودک را به صورت کاملا هوشمندانه تزئین کند. اینکه شما در زمان خوردن صبحانه کودک را همراهی کنید او را مشتاق‌تر می‌کند.

در کنار صبحانه بهتر است نوشیدنی‌های اشتهاآوری چون شیر، آب یا آب پرتقال را هم در دسترس بچه‌ها قرار دهید. بچه‌ها نان تازه را دوست دارند پس بهتر است برای وعده صبحانه نان تازه خریداری کنید. اگر ساعت خوردن صبحانه دیر و به ناهار نزدیک است بهتر است بیش از حد به او اصرار نکنید. کودکانی که با میل خود از خواب بیدار می‌شوند همیشه اشتهای بیشتری به مصرف صبحانه دارند.

صبحانه‌ بچه‌ها باید رنگی و شکیل باشد؛ از این رو توصیه می‌شود تا شما با چاشنی‌های مختلف آن را رنگی کنید. ریختن صبحانه در ظروفی که کودک آنها را دوست دارد یک راه‌حل عالی برای ترغیب کودک به مصرف صبحانه است. کودکانی که به میان وعده‌های ناسالم و تنقلات مضر گرایش پیدا کرده‌اند را می‌توان با تنقلات سالم خانگی به راحتی جذب کرد.

 

 

نتیجه گیری:

حال که با سه پیشنهاد جذاب و خوشمزه برای صبحانه بچه‌ها آشنا شدید، بهتر می‌توانید کودکان را ترغیب به مصرف صبحانه کنید. در هر کدام از این پیشنهادات یک خوراکی خوشمزه گنجانده شده که بدن بچه‌ها را تقویت می‌کند. صبحانه‌های سالم هیچ عوارضی ندارند و می‌توانند به رشد کودکان کمک زیادی کنند.

اگر فرزند شما تمایلی به مصرف صبحانه ندارد بهتر است چیزی که با ذائقه او سازگار است را آماده کنید. شکلات صبحانه کیاریتابا طعم‌های مختلف از جمله فندقی در بین بچه‌ها طرفداران زیادی دارد و اغلب برای وعده صبحانه آن را انتخاب می‌کنند.

 

پیج اینستاگرامی شکلات کیاریتا 

نظر شما چیست؟